-
Педагогічний діалог: «Виховний потенціал класних годин та шляхи його реалізації»
Класний керівник творить найбільше багатство суспільства – Людину…
22 лютого 2024 року відбулося чергове засідання МК керівників груп. Ділилися цікавим та корисним досвідом роботи з теми «Виховний потенціал класних годин та шляхи його реалізації» (педагогічний діалог).
З проблеми неформального підходу до класного керівництва та іміджу класного керівника в умовах змішаного та дистанційного навчань поділилася цікавим досвідом педагогиня Погосьян Тетяна Сергіївна. Підкресливши важливість неформального підходу до класного керівництва, відкритості до новацій та готовності до змін. Саме сучасні технології надають безліч інструментів для покращення спілкування з дітьми та створення позитивного освітнього середовища. Класна керівниця Крижова Лілія Олександрівна дала корисні поради щодо подолання стереотипів і шаблонів у спілкуванні з дітьми та розкриття їх творчого потенціалу. Креативний класний керівник спонукає до творчості дітей, вносить новизну, оригінальність у свою щоденну роботу. Це сприяє розкутості підлітків, розкріпаченню їхньої творчої уяви, що є передумовою формування творчих особистісних якостей.
Педагогиня Гавриленко Наталя Валеріївна звернула увагу членів МК на важливість самовдосконалення, самовиховання та самоосвіту класного керівника. Дала поради педагогам щодо розробки і реалізація творчого плану самоосвіти. Для виявлення індивідуальності здобувачів освіти Наталя Валеріївна проводить позаурочні заходи творчого характеру: участь у професійних тижнях, різноманітних заходах, конкурсах, проєктах дослідницького характеру. Будьмо відкритими до нового, надихаймо здобувачів освіти на досягнення великих цілей та разом рушаймо вперед до успіху!